Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Астахова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Астахова М. Культура безпеки життєдіяльності вчителя:освіта протягом життя [Електронний ресурс] / М. Астахова // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 29-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_9
| 2. |
Астахова М. С. Професіоналізм учителя в контексті сучасних змін [Електронний ресурс] / М. С. Астахова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_3
| 3. |
Бойчук Ю. Д. Окремі аспекти застосування кваліметричного моделювання у дослідженні компетентності вчителів із безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / Ю. Д. Бойчук, М. С. Астахова // Педагогіка безпеки. - 2017. - № 2. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2017_2_9
| 4. |
Астахова М. С. Розвиток професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів: технологічний аспект [Електронний ресурс] / М. С. Астахова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_23 Теоретико-експериментально дослідженно проблему підвищення рівня сформованості професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено сутність професійної компетентності з безпеки життєдіяльності. Уточнено її структуру в єдності компонентів - когнітивного, діяльнісного й особистісного; критерії, показники, рівні сформованості професійної компетентності з безпеки життєдіяльності. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель і технологію розвитку професійної компетентності з безпеки життєдіяльності, яка реалізується за етапами: розвиток професійної спрямованості вчителів на безпекоорієнтовану діяльність, розвиток когнітивно-дієвої сфери безпеки учасників освітнього процесу, розвиток здатності до оцінно-рефлексивної діяльності на засадах безпеки; доведено ефективність реалізації розробленої технології.
| 5. |
Вербельчук Т. Щільність посадки птиці як чинник формування мікроклімату в пташнику [Електронний ресурс] / Т. Вербельчук, С. Вербельчук, М. Астахова // Біологія тварин. - 2020. - Т. 22, № 4. - С. 41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bitv_2020_22_4_22
| 6. |
Бойчук Ю. Д. Сучасні підходи щодо формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Д. Бойчук, М. С. Астахова // Педагогіка безпеки. - 2016. - № 1. - С. 11-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedbez_2016_1_4
|
|
|